για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο

  • Έναρξη: Σεπτέμβριο
  • Λήξη: Ιούνιο

Οι δράσεις απογευματινών ομίλων συμβάλλουν στο κύριο πρόγραμμα του  σχολείου, εκεί όπου το παιδί από το ξεκίνημά του κοινωνικοποιείται, αναπτύσσει δεξιότητες, διαμορφώνει χαρακτήρα, αποκτά πεποιθήσεις.
Η συμμετοχή των μαθητών σε διάφορες εξωσχολικές εκδηλώσεις με χαρακτήρα τόσο εκπαιδευτικό όσο και διασκεδαστικό, τους βοηθά να διακρίνουν τα ταλέντα τους, να εντοπίσουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους, να επιλέξουν τo χόμπι που τους διασκεδάζει, αλλά και το άθλημα που τους ταιριάζει.

Τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της τεχνολογίας “χόμπι” και “άθλημα” ενώθηκαν και δημιούργησαν μία νέα βιομηχανία, αυτή του ηλεκτρονικού αθλητισμού – Esports, κερδίζοντας πολύ γρήγορα το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων.

Η GGA εστιάζοντας στην έντονη ενασχόληση των παιδιών με τα Esports τα αγκάλιασε και μέσα από τα προγράμματα “Coaching” & “Skills Development” δημιούργησε τις βάσεις και το πλαίσιο της υγιούς σχέσης τους με αυτά.
Τα παιδιά συστήνονται εκ νέου με το gaming και ανακαλύπτουν το πλήθος τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των επαγγελματικών επιλογών στο μαγικό κόσμο των Esports.

Τα προγράμματα των απογευματινών ομίλων προσαρμόζονται ανάλογα με την ηλικία και τους στόχους των μαθητών.
Παρέχονται σε τμήματα τα οποία δημιουργούνται σε συνεννόηση με τη διεύθυνση  του σχολείου και έχουν ως ακολούθως:

Gamer ηλεκτρονικού αθλητισμού | σε συγκεκριμένο παιχνίδι
  • Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου
  • Αριθμός συμμετεχόντων/-ουσών 5-8

Περιλαμβάνει τις ενότητες:

  • Coaching – 34,5 ώρες
  • O ρόλος του Mindfulness στα Esports – 9 ώρες
  • Content Creation – 12 ώρες

Ο συνδυασμός Coaching Mindfulness , συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων του μαθητή – gamer, στον εντοπισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων του, στη διαχείριση ψυχολογικής ισορροπίας και άγχους. Συστήσει εξ’ αρχής τον gamer με το gaming και χαράζει την ασφαλέστερη διαδρομή με στόχο την νίκη σε κάθε επίπεδο.
Το σεμινάριο του Content Creation είναι εξ’ ίσου σημαντικό για την σωστή διαχείριση της εξωστρέφειας των εφήβων στα Social Media και την υγιή σχέση με το διαδίκτυο.

Management ηλεκτρονικού αθλητισμού
  • Απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου
  • Αριθμός συμμετεχόντων/-ουσών 8-15

Περιλαμβάνει τις ενότητες με σειρά υλοποίησης:

  • Esports Management – 40,5 ώρες
  • Content Creation – 15 ώρες

Το Esports Management και το Content Creation , έχουν να δώσουν πολλές γνώσεις για τον υποψήφιο επαγγελματία στους χώρους της Διοίκησης Επιχειρήσεων, των Social Media, του Μάρκετινγκ, των Χρηματοοικονομικών, της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Επικοινωνίας.

Designer χαρακτήρων 13+
  • Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου
  • Αριθμός συμμετεχόντων/-ουσών 8-15

Περιλαμβάνει τις ενότητες με σειρά υλοποίησης:

  • Concept Art – 27 ώρες
  • Content Creation – 12 ώρες
  • Fan Art – 10,5 ώρες

Τα σεμινάρια Concept Art , Content Creation , Fan Art , αποτελούν ένα τρίπτυχο απόλυτα ευχάριστο και δημιουργικό για όσες και όσους μαθητές επιθυμούν να
αναπτύξουν και να εξελίξουν το ταλέντο τους στον σχεδιαστικό τομέα και την εξωστρέφεια των έργων τους. Αναφορικά με την αγορά εργασίας και συγκεκριμένα
στον χώρο του gaming οι game designers είναι περιζήτητοι.

Designer χαρακτήρων
  • Απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού
  • Αριθμός συμμετεχόντων/-ουσών 8-15

Περιλαμβάνει τις ενότητες με σειρά υλοποίησης:

  • Concept Art – 37,5 ώρες
  • Fan Art – 15 ώρες

Τα σεμινάρια Concept Art , Fan Art , για τους μικρούς μας καλλιτέχνες είναι ένα ευχάριστο μέσο έκφρασης και δημιουργίας. Αναπτύσσουν και εξελίσσουν το ταλέντο τους, μαθαίνοντας πώς να επικοινωνούν μεταξύ τους σχεδιάζοντας.
Η εισηγήτριά μας έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στις μικρές ηλικίες, καθώς εκτός των άλλων είναι και εικονογράφος παιδικών βιβλίων.