Τα Esports ή “ηλεκτρονικός αθλητισμός” είναι ένας νέος σχετικά τομέας στην παγκόσμια βιομηχανία. Έχει τις ρίζες του στις αρχές της δεκαετίας του ’70, όπου στις ΗΠΑ διοργανώνεται το πρώτο τουρνουά ηλεκτρονικών παιχνιδιών, με έπαθλο την ετήσια συνδρομή στο περιοδικό “Rolling Stone”. Ουσιαστικά όμως εξελίχθηκαν την πρώτη δεκαετία του 2000, βασιζόμενα στη ραγδαία εξάπλωση του Internet και την άμεση πρόσβαση σε αυτό. Παιχνίδια που παίζονταν σε μικρή κλίμακα από λίγους, απρόσμενα οδηγήθηκαν σε μαζικές παγκόσμιες επιτυχίες με τη συμμετοχή εκατομμυρίων ατόμων καθημερινά.