Γίνε Concept Artist, δημιούργησε το δικό σου άλμπουμ με artwork και εξασφάλισε μία θέση στην Game Industry.
Το Concept Art είναι μια μορφή τέχνης που χρησιμοποιείται για την υλοποίηση και μεταφορά μιας ιδέας, για χρήση σε ταινίες, κινούμενα σχέδια, κόμικς, ηλεκτρονικά παιχνίδια και σε άλλα μέσα.
“Προετοιμασία – δημιουργία portfolio κ προβολή στα social media”
Ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα εισαγωγής στο Concept Art των Videogames, διάρκειας 5 ωρών, μας μαθαίνει πώς να δημιουργήσουμε το δικό μας portfolio.
Αναπτύσσονται οι εξής ενότητες:
- Μάθημα : Τι είναι το Concept Artist – η δύναμη του portfolio
- Μάθημα : Δημιουργία του δικού μας portfolio + creative content
- Μάθημα : Συνέχεια του πρώτου (πράξεις και θεωρία)
- Μάθημα : Δημοσίευση, κοινοποίηση της δημιουργίας μας και δυνατότητες
εργασίας - Μάθημα : Παρουσίαση portfolio
Σε αυτόν τον εκπαιδευτικό κύκλο, εστιάζουμε στον σχεδιασμό χαρακτήρων με αναφορές και επεξηγήσεις στην οπτική εξιστόρηση. Βήμα – βήμα δημιουργούνται τα ασφαλή και σταθερά ερείσματα στην δημιουργία μελλοντικών Concept Artist και ξεδιπλώνεται ένα φάσμα εργασιών και απορρόφησης μέσα από την βιομηχανία των δημιουργικών τεχνολογιών.
Ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να δημιουργήσει το δικό του άλμπουμ με artwork, θα μάθει εύκολες και αποτελεσματικές τεχνικές και θα θωρακιστεί με αυτοπεποίθηση γύρω από τις δυνατότητές του.
(Προγράμματα που χρησιμοποιούνται: Autodesk Sketchbook, Adobe Photoshop)
Είναι ένα καινοτόμο ταχύρρυθμο σεμινάριο για εκπαιδευτική και επαγγελματική προετοιμασία. Απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο ηλικίας 12 ετών και άνω, με καθόλου ή μέτριες γνώσεις σχεδίου, που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με την Game Industry.
Ο εκπαιδευόμενος – μελλοντικός επαγγελματίας designer που επιθυμεί να εμπλουτίσει το γνωστικό του επίπεδο, συνδυάζοντας το Concept Art με τα e-learning σχεδιαστικά σεμινάρια Illustrator, Photoshop, InDesign, αποκτά ένα επιπλέον δυνατό εργαλείο, ενισχύοντας την θέση του στην αγορά εργασίας.
- Το σεμινάριο διεξάγεται διαδικτυακά μέσα από την πλατφόρμα του ΖΟΟΜ μία φορά την εβδομάδα για πέντε εβδομάδες.
Στη ροή του βιντεοσκοπείται παρέχοντας στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα παρακολούθησης σε χρόνο που τους εξυπηρετεί, σε περίπτωση απουσίας τους σε κάποιο από τα μαθήματα. Η ύλη καθ΄ όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης θα βρίσκεται σε ιδιωτική ομάδα στο facebook την οποία δημιουργεί η εισηγήτρια και θα είναι διαθέσιμη από την έναρξη έως και ένα μήνα μετά τη λήξη του προγράμματος, αυστηρά και μόνο για τους συμμετέχοντες του εκάστοτε τμήματος. - Τα e-learning των σχεδιαστικών Illustrator, Photoshop, InDesign είναι βιντεοσκοπημένα με δυνατότητα παρακολούθησης σε προσωπικό χρόνο επιλογής και παραμένουν στην κατοχή του εκπαιδευόμενου χωρίς περιορισμό.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου αποστέλλεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Το Concept Art στην αγορά εργασίας
Στην ραγδαία αναπτυσσόμενη βιομηχανία των Esports οι θέσεις εργασίας ποικίλουν με μεγάλη ζήτηση για ταλαντούχους δημιουργούς ηρώων.
Ο concept artist είναι ένας σπουδαίος καλλιτέχνης που οπτικοποιεί και δημιουργεί τέχνη σε πάρα πολλούς τομείς. Στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών είναι ο σχεδιαστής συναρπαστικών και εμβληματικών χαρακτήρων, περιβάλλοντος και πολλών δημιουργικών στοιχείων, αποδίδοντάς τα με ένα ιδιαίτερα ρεαλιστικό στυλ.
Ο όρος concept art επινοήθηκε και αναγνωρίστηκε από τις αρχές της δεκαετίας του 1930
Η αυτοκινητοβιομηχανία και τα studio κινουμένων σχεδίων ήταν οι πρώτες βιομηχανίες που θεμελίωσαν την πλήρη απασχόληση των concept artists, ενώ σήμερα το ένα τρίτο του συνόλου τους απασχολείται αποκλειστικά από τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Αυτή είναι και η βιομηχανία η οποία έφερε επανάσταση στον κόσμο της εικόνας, λίγο μετά την κυκλοφορία του Atari 2600 το 1977, όταν τα παιχνίδια έγιναν πραγματικά οπτικά αριστουργήματα.
Συντονίζει η Βιβή Μαρκάτου (B.A Theatrical Studies, Graphic Artist, M.Sc Computer Animation).
Η Βιβή Μαρκάτου σπούδασε γραφιστική στο ΙΕΚ Ξινή και ΔΙΕΚ Λαμίας, θεατρολογία στο ΕΚΠΑ με εράσμους στο Freie Universitaet του Βερολίνου και είναι κάτοχος MSc στο Computer Animation από το Πανεπιστήμιο του Portsmouth.
Παιδική εικονογράφος με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι βραβευμένη σχεδιάστρια κινουμένων σχεδίων και μέλος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού ΙΒΒΥ (International Board on Books for Young People). Έχει εικονογραφήσει πλέον των 50 τίτλων παιδικών βιβλίων συμμετέχοντας ως εισηγήτρια σε πολλά σεμινάρια αυτοέκδοσης, εικονογράφησης και concept art, ενώ έχει σκηνοθετήσει 2 ταινίες κινουμένων σχεδίων με υποψηφιότητες στο World Film Festival των Καννών και την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου.
Έχει εργαστεί στο χώρο της ραδιοφωνίας και έχει τιμηθεί υπό την αιγίδα της ΟΥΝΕΣΚΟ για ένα πολιτιστικό της αφιέρωμα και παράλληλα έχει τιμηθεί για την προσφορά της σε Δήμους και Βιβλιοθήκες κατέχοντας πολλά βραβεία γύρω από τον χώρο του σχεδίου και της ζωγραφικής.
Διοχετεύει την αγάπη της στη φύση, τα ζώα και τα παιδιά γεμίζοντας τον κόσμο με χρώματα. Τον ελεύθερό της χρόνο της αρέσει να διαβάζει, να περπατάει και να ακούσει μουσική.
Μιλάει Ελληνικά, Αγγλικά και Γερμανικά.
Περισσότερα για την Βιβή Μαρκάτου μπορείτε να βρείτε στο blog της
Αναλυτικό πρόγραμμα με ημερομηνίες εδώ






