ONLINE GAMING…
ONLINE GAMING είναι μια κακή συνήθεια που οδηγεί σε εθισμό ή μια ενασχόληση που εξελίσσει δεξιότητες;
Το gaming είναι χόμπι. Ένα χόμπι ελκυστικό, εύκολα προσβάσιμο από όποιο σημείο κ αν βρισκόμαστε και παράλληλα εύκολο να μας παρασύρει σε πολύωρη ενασχόληση μαζί του.
Ωστόσο αυτόν τον χρόνο μπορούμε να τον αξιοποιήσουμε θετικά κ αν μιλάμε για μικρές ηλικίες, αυτό είναι στο χέρι των κηδεμόνων.
Πώς; Κατ΄ αρχάς δεν λέμε όχι στο αγαπημένο τους χόμπι καθότι εμείς τους δώσαμε πρόσβαση, δεν λειτουργούμε με σπασμωδικές κινήσεις, μικροεκβιασμούς, τιμωρίες και άλλες εφευρέσεις. Αντίθετα, αγκαλιάζουμε αυτό που αγαπούν, ζητούμε να μάθουμε γι αυτό που αγαπούν, ζητούμε μια θέση στο χώρο τους. Έτσι κερδίζουμε την εμπιστοσύνη τους και μαζί βγάζουμε πρόγραμμα και βάζουμε όρια. Έτσι δημιουργείται υγιής σχέση μεταξύ παιδιού-παιχνιδιού. Το gaming μπορεί να παίξει καίριο ρόλο στην ανάπτυξη δεξιοτήτων οι οποίες βρίσκουν εφαρμογή σε πολλές πτυχές της καθημερινότητας και της εργασίας. Όπως, Λογική, Μνήμη, Αντίληψη, Ομαδικότητα, Διαπραγμάτευση – Επίλυση Προβλημάτων, Χωρικός Προσανατολισμός, Δεξιότητες Ηγεσίας, Επιμονή στην Επιδίωξη του Στόχου, Ευρηματικότητα, Αντανακλαστικά, Συναισθηματική Ισορροπία, Διαχείριση Χρόνου, Διαχείριση Αλλαγών και Προσαρμοστικότητα, Κριτική Σκέψη.
Κριτική Σκέψη!.. μία σημαντική δεξιότητα η ανάπτυξη της οποίας μπορεί να κάνει τα παιδιά πιο έξυπνα, πιο ανεξάρτητα, και πιο δημιουργικά. Σύμφωνα δε με έρευνα του RMIT, Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης, οι έφηβοι που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια σε καθημερινή βάση, είναι περισσότερο πιθανό να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο.
ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ, ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ;
Το gaming δεν είναι μόνο χόμπι. Σε επαγγελματικό επίπεδο χιλιάδες gamers παίζουν καθημερινά με στόχο την κορυφή συμμετέχοντας σε online τουρνουά.
Παράλληλα υποστηρίζεται από μια ολόκληρη βιομηχανία, παρέχοντας διάφορες θέσεις εργασίας. Πλην των παικτών (Gamers) ή προπονητών (Coaches), συναντάμε επιχειρηματίες που δημιουργούν τις πρώτες Επαγγελματικές Ομάδες, Event Planners, Scouts, Managers, Υπεύθυνους Δημοσίων Σχέσεων.
Σε άλλο επίπεδο, μεγάλες επιχειρήσεις πλέον σήμερα παγκοσμίως αποδέχονται τα οφέλη που μπορεί να αποκτήσει ένας gamer και πως αυτά μπορούν να αποτελέσουν έναν ουσιαστικό πολλαπλασιαστή της αποδοτικότητάς του.
Προσεγγίζουν το gaming τόσο στην κατεύθυνση της προσέλκυσης και επιλογής νέων προσλήψεων, όσο και στην ανάπτυξη στελεχών κάθε βαθμίδας μέσω εκπαιδευτικών gaming προγραμμάτων.
Στρέφονται στο gaming είτε σαν προσόν του υποψηφίου, είτε σαν κίνητρο του υπαλλήλου.