Στην εκπνοή του 2021 τέθηκε σε διαβούλευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού της χώρας μας, που περιλαμβάνει διατάξεις αναφορικά με τον ηλεκτρονικό αθλητισμό (Esports).
Η αναγνώριση των Esports είναι μία καλή αρχή, παρότι το νομοσχέδιο κατηγοριοποιεί τα παιχνίδια με το να αποδέχεται και να αναγνωρίζει ως ηλεκτρονικά αθλήματα, όσα αποτελούν ψηφιακή αναπαράσταση γνωστού αθλήματος, ατομικού ή ομαδικού, που καλλιεργείται από τις ήδη αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες (όπως ποδόσφαιρο, αντισφαίριση, μαχητικές τέχνες, μηχανοκίνητος αθλητισμός, καλαθοσφαίριση).
Είτε μιλάμε για FIFA είτε για Lol ή Fortnite ή Rocket League ή… όλα είναι Esports.
Ο ορισμός είναι ένας και από τους gamers απαιτούνται οι ίδιες δεξιότητες ό,τι κ αν παίζουν.
Η μερική αναγνώριση ενισχύει την επί σειρά ετών δαιμονοποίηση των MOBA / FPS παιχνιδιών προσάπτοντας τους βία με φόντο κάστρα, όπλα, σπαθιά και στερεί το δικαίωμα της ευκαιρίας σε εκατοντάδες Έλληνες gamers να αναδείξουν τα ταλέντα τους.
Όμως ούτε λόγος για κλασικά αθλήματα που εμπεριέχουν βία σε βαθμό καθολικής σωματικής βλάβης. Ice hockey, Rugby, Πυγμαχία, Αμερικάνικο και Αυστραλέζικο ποδόσφαιρο, είναι κάποια από τα πιο βίαια αθλήματα. Ποικίλουν οι τραυματισμοί σε όλο το σώμα, τα σπασμένα κόκκαλα, οι διασείσεις, έως και αναπηρία.