fbpx
loader

To πρόγραμμα απευθύνεται σε εταιρικούς υπαλλήλους και έχει στόχο την ανάπτυξη και ενδυνάμωση τους μέσα από το παιχνίδι.
Επιτυγχάνεται σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των εργαζομένων τόσο του ιδίου όσο και διαφορετικών τμημάτων καθώς και η μέγιστη απόδοση των δυνατοτήτων τους.

Έχει δύο σκέλη, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό.
Στο εκπαιδευτικό σκέλος με επιλεγμένα παιχνίδια, είτε σε ατομικό είτε σε ομαδικό επίπεδο, είναι εφικτή η αναγνώριση και ανάπτυξη συγκεκριμένων soft skills. Αφού προηγηθεί το σεμινάριο του mindfulness, coach παρακολουθεί και συντονίζει τους εργαζόμενους – gamers. Η διάρκεια του coaching προσδιορίζεται ανάλογα με το παιχνίδι και το αρχικό επίπεδο του gamer. Τα οφέλη που μπορεί να αποκτήσει ένας εργαζόμενος – gamer μπορούν να αποτελέσουν έναν ουσιαστικό πολλαπλασιαστή της αποδοτικότητάς του.
Το πρόγραμμα υλοποίησης εξαρτάται από τις ανάγκες, την στοχοθέτηση και το μοντέλο που η επιχείρηση επιθυμεί να ακολουθήσει. Στην δε εξέλιξη του δύναται να δημιουργήσει συνθήκες πρωταθλημάτων είτε μεταξύ των υπαλλήλων της ίδιας εταιρίας είτε διαφορετικών εταιριών.
Στο ψυχαγωγικό σκέλος ο κύριος στόχος είναι η ενδυνάμωση του ηθικού του παίκτη. Σε παιχνίδια ευχάριστα και διασκεδαστικά οι απαιτήσεις δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές και ως εκ τούτου ο gamer δεν χρειάζεται στενή παρακολούθηση από coach. Το σεμινάριο του mindfulness προηγείται και σε αυτό το σκέλος εκπαίδευσης και με την ολοκλήρωσή του ακολουθείται η επιλογή του ή των παιχνιδιών τα οποία μπορεί να είναι είτε ατομικά είτε ομαδικά. Ο χρόνος απασχόλησης προσαρμόζεται στον ελεύθερο χρόνο του εργαζόμενου. Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση δύναται να δημιουργηθούν συνθήκες πρωταθλημάτων.

Όποιο σκέλος κ αν ακολουθηθεί το αποτέλεσμα έχει θετικό πρόσημο για κάποιους βραχυπρόθεσμα για κάποιους μακροπρόθεσμα.
Οι εταιρίες αποκτούν νέο καινοτόμο και πολύπλευρο τρόπο εκπαίδευσης του προσωπικού τους, μακράν των παραδοσιακών μεθόδων που κέρδιζαν το ενδιαφέρον των λίγων και όχι των πολλών.
Παιχνίδι και εκπαίδευση συνυπάρχουν, έχοντας εξ’ ίσου πρωταγωνιστικό ρόλο με την ευχάριστη συμμετοχή των εργαζομένων.

Τα Esports μετρούν αρκετά χρόνια πίσω. Με πρωτοπόρο την Νότια Κορέα διαδόθηκαν σε όλο τον κόσμο και με την εξέλιξη της τεχνολογίας εκτοξεύθηκαν αποκτώντας εκατομμύρια οπαδών αλλά και δημιουργώντας πολλές θέσεις εργασίας. Παρόλα αυτά στον επιχειρηματικό κλάδο της χώρας μας είναι ακόμη “άγνωστα” η θετική επιρροή, τα οφέλη, οι προοπτικές.
Η GGA καλείται να αναλύσει τις εκπαιδευτικές της προτάσεις, να απαντήσει σε ερωτήσεις, να προτείνει ανάλογα με το τι επιθυμεί το management team της εκάστοτε εταιρίας.